آشنایی با پمپ های برتولینی

مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








آشنایی با پمپ های برتولینی


پمپ برتولینی نوعی پمپ است که برای تزریق سم برتولینیوم A (با نام تجاری بوتاکس) به پوست و بافت زیرین استفاده می شود. این پمپ ها عمدتاً در روش های پزشکی که نیاز به تزریق دقیق دارو به نواحی مختلف بدن دارند، استفاده می شود، از جمله:

پمپ ها را باید یکی از تجهیزات مهم در بخش آب دانست که کاربرد اصلی آن ایجاد فشار قوی در جریان مایع و حرکت سریعتر و آسانتر آن است. در این مقاله علاوه بر بررسی تاریخچه پمپ های برتولینی و کاربردهای مختلف آن، به معرفی محصولات ارائه شده توسط نمایندگی پمپ برتولینی ایتالیا در ایران نیز می پردازیم.

پمپ چیست و چرا؟

پمپ یکی از رایج ترین و پرکاربردترین ابزارهایی است که برای پمپاژ و جابجایی سیالات در سرعت ها و فشارهای بالاتر با عملکرد مکانیکی استفاده می شود. اگر متوجه شده اید، انتقال مایعات به تنهایی و از طریق لوله ها کار ساده ای نیست. به همین دلیل پمپ های مختلف با استفاده از روش ها و عملکردهای متفاوت، مایعات مورد پمپاژ را به حرکت در می آورند.

آیا شما از پمپ برتولینی هستید؟

برتولینی (برتولینی) نام یک شرکت بزرگ ایتالیایی است که محصول اصلی آن پمپ ها می باشد که معمولاً به دلیل کیفیت بالا و ماندگاری بالای محصولات خود شهرت دارند. در واقع پمپ های برتولینی تقریبا تنها پمپ هایی هستند که توسط این شرکت تولید و عرضه می شوند.

در سال 1918 فردی به نام اوگو برتولینی شرکت هیدرومکانیکال را تأسیس کرد. ابتدا این شرکت پمپ های رفت و برگشتی تولید می کند که در زمینه سم پاشی و کشاورزی بسیار موثر است. فعالیت این شرکت مصادف با دوران توسعه شرکت های کشاورزی است که بهترین زمان برای افزایش و گسترش تولیدات آن می باشد.

در این دوره بود که تولید پمپ های دیافراگمی و پیستون های رگلاتور آغاز شد. با گذشت زمان این شرکت محصولات خود را توسعه داد و عرضه کرد و با عرضه پمپ برتولینی نام آن به نام برتولینی به عنوان نامی آشنا و آشنا در زمینه تولید پمپ تغییر یافت.

معرفی موتور پمپ برتولینی

پمپ های کارواش یکی از پرکاربردترین تجهیزات در صنایع مختلف می باشد. کاربرد اصلی آنها نظافت و بهداشت است که به دلیل فشار و چگالی زیاد آب حائز اهمیت است. بنابراین، می توانید فرآیند شستشو و تمیز کردن را تسریع کنید و به میزان قابل توجهی در مصرف آب صرفه جویی کنید. پمپ برتولینی آب معمولی کم فشار را با سرعت بالا و هزینه کم به آب فشار قوی تبدیل می کند.

پمپ های کارواش برتولینی به طور کلی در دو دسته اصلی یعنی کوپلینگ مستقیم و کوپلینگ شاسی تولید می شوند. در مورد جنس بدنه، آنها معمولاً از برنج یا فولاد ساخته می شوند. همچنین پمپ های برتولینی به چهار زیرمجموعه به نام های سری TM، سری WM، سری WJCU و سری CA تقسیم می شوند. لازم به ذکر است این نوع پمپ در سری های سه فاز و تک فاز موجود می باشد.

آموزش استفاده از پمپ های کارواش برتولینی

پمپ برتولینی دارای مزایا و کاربردهای فراوانی است که در هر شرایط و موقعیتی که نیاز به آب فشار قوی باشد می توان از آن استفاده کرد. از جمله کاربردهای اصلی پمپ کارواش برتولینی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کارواش: برای شستشوی انواع خودروهای سواری یا سایر انواع وسایل نقلیه.

نظافت: کمک به تمیز کردن محیط و سایر قسمت ها مانند دیوارها، کاشی ها، کف، شیشه و موارد دیگر.

تمیز کردن: به حذف رنگ مانند اپوکسی از کف یا جاده کمک می کند.

عامل رسوب زدایی: به تمیز کردن و حذف رسوبات، رسوبات یا زنگ زدگی از سطوح مختلف کمک می کند.

نظافت: نظافت و شستشوی کف در فضاهایی مانند پارکینگ، کارگاه، کارخانه و غیره.

قطعات یدکی مهم پمپ های برتولینی را بشناسید

یکی از مهم ترین اجزای هر پمپ کارواش به خصوص مدل برتولینی، لوازم جانبی آن است. شناخت لوازم جانبی اصلی این دستگاه موضوع مهم و مفیدی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در مورد سیستم های isitic

اگر چه در بسیاری از شرایط یک پمپ آب خالی کافی است. اما آب داغ برای تمیز کردن و زدودن چربی و مواد چرب از سطوح ضروری است. آب گرم توانایی بالاتری در حذف چربی و مواد چرب دارد و با کمترین تلاش می تواند بالاترین سطح پاکیزگی را ارائه دهد.

با یک سیستم آب گرمایشی، آب یا سایر مایعات در خارج از اتاق پمپ جدا شده و گرم می شوند تا گرمای تولید شده به پمپ و اجزای آن آسیب نرساند یا عمر مفید آن را کاهش ندهد. دو نسخه برقی و دیزلی سیستم گرمایش پمپ وجود دارد که مدل دیزلی مایعات گرمایشی در سطح بالاتری دارد. https://zibatan.com/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d9%85%d9%be-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c/

نیزه و اشاره

لنس ها و نازل ها شبیه خط کش های شلنگ و لوله هستند. نوع لنس در دو مدل مستقیم و برش ارائه می شود و اگر در کارواش از موتور برق و کلاچ استفاده می کنید لنس برش بهترین انتخاب برای شما می باشد.

شیلین

برای استفاده بهتر و راحت تر از پمپ برتولینی باید از پیچ های مخصوص با مقاومت و فشار بیشتر استفاده کنید. سنسورهای مربوطه در انواع مدل های تک سیم و دو سیم موجود هستند که مقاومت بالاتری در برابر فشار آب دارند.

آخرین کلمه

مجموعه آب نیرو عرضه کننده انواع پمپ کارواش و نمایندگی پمپ برتولینی ایتالیا در ایران موجود برای منازل، کارگاه ها و صنایع می باشد. اگر به این پمپ ها علاقه دارید به سایت آب نیرو مراجعه کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در سه شنبه 15 اسفند 1402

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi